Durumun bildirilmesi üzerine Akdeniz Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Akdeniz İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile birlikte harekete geçti. Veteriner hekimler tarafından yapılan detaylı incelemede, etlerin bozulduğu, kötü koku yaydığı ve kesinlikle tüketime uygun olmadığı belirlendi.
İnsan sağlığını hiçe sayarak piyasaya sürülmek istendiği değerlendirilen etlere Akdeniz Belediyesi Zabıtası tarafından el konuldu. Halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalar kapsamında, söz konusu etler İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün onayıyla mevzuata uygun şekilde imha edildi.
Yetkililer, vatandaşların sağlığını tehdit eden ürünlere karşı denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini vurgulayarak, benzer durumlarla karşılaşılması halinde ilgili kurumlara ihbarda bulunulması çağrısında bulundu.
FOTO GALERİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026
1
Mersin’de Sinek İstilası Tepki Çekiyor! Vatandaşlar Çözüm Bekliyor
8246 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7863 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4802 kez okundu
4
HALKIN İÇİNDEN BİR VEKİL: AK PARTİ MERSİN MİLLETVEKİLİ HAVVA SİBEL SÖYLEMEZ DAĞ BAYIR DEMEDEN VATANDAŞIN YANINDA
4766 kez okundu
5
Mersin’de Kadir Gecesinde 10 bin kişilik lokma ikramı
3639 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.