Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, yerel basının mevcut durumu, dijitalleşme süreci ve basın sektöründeki güncel gelişmeler ele alındı. BİK Bölge Müdürü Çetin Oranlı, Mersin’in güçlü bir basın geleneğine sahip olduğunu belirterek, kurum olarak yerel basının güçlenmesi adına yürüttükleri çalışmaları paylaştı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Mersin Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Rüstem Kaya Tepe, nazik ziyareti için Oranlı’ya teşekkür etti. Tepe, basın sektörünün zorlu bir dönemden geçtiğini ifade ederek, kurumlar arası iş birliğinin gazetecilerin haklarını korumak ve mesleki standartları yükseltmek adına kritik önem taşıdığını vurguladı.
Ziyaretin sonunda Bölge Müdürü Oranlı, gazetecilerin sorularını yanıtlayarak görüş alışverişinde bulundu. Görüşme, günün anısına çekilen toplu fotoğraf ile sona erdi.

FOTO GALERİ
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026
1
Mersin’de Sinek İstilası Tepki Çekiyor! Vatandaşlar Çözüm Bekliyor
8250 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7866 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4805 kez okundu
4
HALKIN İÇİNDEN BİR VEKİL: AK PARTİ MERSİN MİLLETVEKİLİ HAVVA SİBEL SÖYLEMEZ DAĞ BAYIR DEMEDEN VATANDAŞIN YANINDA
4772 kez okundu
5
Mersin’de Kadir Gecesinde 10 bin kişilik lokma ikramı
3640 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.